Viser innlegg med etiketten kjærlighet. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten kjærlighet. Vis alle innlegg

søndag 14. mars 2010

Takkekort

Da kan jeg legge ut takkekortet som jeg hjalp min venninne Marita å lage av bildene jeg tok i bryllupet og i fotostudio etterpå. Går jo ikke an å legge det ut før folk har fått det i posten... En liten stund siden bryllupet - men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :-)

Side 1:
Side 2:
 Side 3:
Side 4:
Kortet ble printet hos Kortshop.no, og siden de måtte ha mange ble ikke stykk-prisen så altfor dyrt heller. Og kvaliteten og servicen var upåklagelig!!!