Da kan jeg legge ut takkekortet som jeg hjalp min venninne Marita å lage av bildene jeg tok i
bryllupet og i
fotostudio etterpå. Går jo ikke an å legge det ut før folk har fått det i posten... En liten stund siden bryllupet - men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :-)
Side 1:
Side 2:
Side 3:
Side 4:
Kortet ble printet hos
Kortshop.no, og siden de måtte ha mange ble ikke stykk-prisen så altfor dyrt heller. Og kvaliteten og servicen var upåklagelig!!!