Viser innlegg med etiketten fotoverden. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten fotoverden. Vis alle innlegg

onsdag 21. oktober 2009

20. oktober - Håndball er gøy! (Mennesker i fokus)

Anita har startet håndballtrening for jentene i første og andre klasse. Til stor jubel for de (deriblant Turi) som overhodet ikke kan fordra fotball!

Det er fortsatt lek. Det er fortsatt moro - uten for mye konkurranse. Men de vet at det kommer. Nærmere jul skal de møte andre lag. Til kamp. Turi har allerede fått sommerfugler i magen - det viktigste er ikke å vinne, men jammen smaker det godt å være på vinnerlaget likevel!

Det er gøy med HÅNDBALL!!



Dette er et bidrag til Fotoverden; Mennesker i fokus #7 Svart/Hvitt. Ta en titt innom for masse andre flotte s/h-bilder!


torsdag 15. oktober 2009

14. oktober - Mennesker i fokus - STOR




Kunne ikke dy meg for å ta med dette bildet av Turi fra i går - tann nr. 5 er løs. Og du og du hvor vondt det kan være! Tårene triller når skiven tygges skjevt i forhold til den løse tannen. Og det hjelper ikke at jeg sier dette bare var steget nærmere noen flere penger fra tannfeen. Og det hjelper iallefall ikke å antyde at tannfelling er et ledd i å bli stor. Tårene triller like fullt - og hjertet til mammaen vet liksom ikke om det skal ha medynk fordi jenta tross alt er liten fortsatt, eller om dette bare blir en ny historie som vi kan le av om noen år...


mandag 7. september 2009

Transport

Mandagstema og Fotoverden samarbeider denne uken om ukens utfordring. Temaet er TRANSPORT. Jeg lette arkivet rundt etter noen kule biler eller fargesprakende seilbåter, men tilsynelatende så trigger ikke slike transportmidler meg.

Imidlertid har mine to små oppdaget fordelen av sykler. Og det er jo i høyeste grad en form for transport. Selv om det tidvis går altfor fort og vinglete i nedoverbakkene, og altfor treeeeeeeegt i oppoverbakkene så kommer man da frem. Og iallefall når man har storebror og mamma som går bak og skubber!

Photobucket