Det er fortsatt lek. Det er fortsatt moro - uten for mye konkurranse. Men de vet at det kommer. Nærmere jul skal de møte andre lag. Til kamp. Turi har allerede fått sommerfugler i magen - det viktigste er ikke å vinne, men jammen smaker det godt å være på vinnerlaget likevel!
Det er gøy med HÅNDBALL!!
Dette er et bidrag til Fotoverden; Mennesker i fokus #7 Svart/Hvitt. Ta en titt innom for masse andre flotte s/h-bilder!



