Viser innlegg med etiketten familie. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten familie. Vis alle innlegg

mandag 23. august 2010

Hvor forsvinner tiden?

Det lurer jeg virkelig på! Selv med ferie (eh, avspassering!) og egentlig ingen ting på planen forsvinner dagene som dugg for solen. Og selv om intensjonene er store på at masse skal gjøres av huslige ting så blir det veldig, veldig lite konkret ut av det. Jeg holder på med mitt lille foretak - GO Photo - og jammen tar det tid!! Er ikke helt sikker på hva jeg ender opp med, men spennende er det!

Masse fotografering har det selvfølgelig vært! Berge-guttene var her for en stund siden, men fordi alt måtte holdes hemmelig for mormor som fylte 60 år kunne ikke bildene frigis før nå. En riktig artig opplevelse med alle aspekter ift villige modeller :-)


Takk gutter - det var en flott - og varm! - opplevelse! :-)

lørdag 14. august 2010

Da var det tid for familiefotografering igjen. Vel, egentlig var det for at ungene skulle treffe hverandre etter flere måneder adskillelse. Men vi endte opp med fotografering. Big surprise! Martin har jeg jo tatt bilde av tidligere - Line og Lars likeså. Så nå følte de andre ungene at det var deres tur. Og de stilte villig - iallefall nesten alle - opp på både felles fotografering og portrett.








søndag 8. august 2010

Sporty og blide...

var absolutt denne familien jeg møtte i dag. Og travle!! De klarte å presse inn en fotoshoot mellom hjemkomst fra langtvekkistan, før turen gikk til Spania for deretter å dele hele familien opp i Hong Kong, forsvaret og hva-det-var-de-ikke-skulle!

En utrolig artig opplevelse der kreativiteten aldeles ikke var mangelvare! Tusen takk alle 5!!