I've already shown this as a part of my 365-project, but I use it once more in the Monochrome Weekly. It's a picture I took of my very, very good friend Marita last weekend when she gave her yes to her big love.
Since today's picture also was sort of OK in monochromatic I used it in the Monochrome Weekly Theme. We had a wonderful time at the beach last Sunday; playing in the sun (yes, we have sun and warm weather even here on the west-coast of Norway :-), fishing and BBQ'ing.
Dagen derpå. Etter en heller heavy fest. De musikalske dvergene forteller jo alt om at dette er dansemusikk. Og det siste vinglasset kl. halv seks, søndags morgen...
Da er det greit ikke å gjøre noe som helst dagen derpå. Bare sove. Slappe av. Se solen som bryter frem gjennom skyene. Og endelig, langt utpå ettermiddagen, pakke sammen for å ta en grill-ettermiddag på stranden. Vi måtte jo få Turi til å ta renna før neste års Ta Sjansen igjen!
Jeg oppdaget nettopp et helt fantastisk nettsted - Monochrome Weekly Theme - med en utrolig samling med blogg-linker til personer som er hektet på monochrome fotografier. Og siden jeg allerede hadde vært igjennom den prosessen på gravemaskinbildet under, så forsøker jeg meg...
I just discovered this wonderful site - Monochrome Weekly Theme - with an amazing collection of links to people who love and take monochromatic photographs! Since I already have been through the process with my picture from the 13.th (but here I ended up with a trace of blue in it...), I dare to try with my b/w-version as well!