Og den siste kvelden i året ble tilbrakt med Marita og familien. Vi har startet en ny tradisjon. Stille og rolig. Med masse sukker i alle ungene. Og litt vin i oss voksne. Og masse mat i alle sammen. I år var det kaldt. Og lite fyrverkeri. Det merkes at raketter med styrepinne ikke skal brukes. Det blir færre motiv opp i luften. Og heller flere mot bakken.
Derfor - godt nytt år ønskes dere alle! Håper 2010 blir like godt eller bedre for alle og en hver!









































