Men vi fikk mange bilder. Litt vanskelig å forestille seg Huldra foran eller bak, liggende under eller stående ved siden... Neste gang tar vi med begge to. Eller kanskje det var Draugen eller Synnøve Solbakken som da står for tur?
Uansett, Marete er et oppkomme av idéer, og jeg gleder meg til å se hva dette her ender opp med!









