Oppfordrer forøvrig å gå inn til Kristin - Vingesus og julebrus - hun lager utrolig flotte collager og er en enorm inspirasjon! Bildene bør jo synliggjøres - ikke ligge gjemt innerst inne i en harddisk.
Og for dere som lurer; ja, jeg sitter fortsatt stuck. Det er et lite håp om en jernfugl til kl. 1300, men nå har jammen meg en høststorm satt inn! Noen som har hørt om Murphy og hans følgesvenner???




