Viser innlegg med etiketten Hverdagsliv 2010. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Hverdagsliv 2010. Vis alle innlegg

fredag 18. juni 2010

I spill og kjærlighet....

er allting tillatt. I spill og vennskap, også. Marita elsker å spille. Det samme gjør Turi. Jeg gjør det ikke! Jeg har et eller annet fra barndommen som gjør at spill og konkurranser ikke akkurat er min greie. Så de stakkars ungene mine får ikke spille så mye at det gjør noe. Da er det greit å ha venninner som digger dette!


Oppfordrer forøvrig å gå inn til Kristin - Vingesus og julebrus - hun lager utrolig flotte collager og er en enorm inspirasjon! Bildene bør jo synliggjøres - ikke ligge gjemt innerst inne i en harddisk.

Og for dere som lurer; ja, jeg sitter fortsatt stuck. Det er et lite håp om en jernfugl til kl. 1300, men nå har jammen meg en høststorm satt inn! Noen som har hørt om Murphy og hans følgesvenner???

onsdag 16. juni 2010

UFO

Nei, ikke sånn UFO som man ser utydelig på himmelen en sen natt etter et fuktig selskap, men rett og slett en disse. Eller huske. For den som snakker litt finere norsk... :-)


4 arbeidstimer igjen. I morgen. Og et par til i kveld. Så... ♥

tirsdag 18. mai 2010

17. mai flørt

Min søte lille nabo Selma i ivrig 17.mai-flørt med en av gutta!


tirsdag 6. april 2010

4. april - vinterens siste sprell?

Påskeferien ble i år som stor sett alle andre år tidligere tilbrakt på hytta i Gudbrandsdalen. Men denne gangen gjorde vi en vri; søstertur med barn. Ingen menn - men med to marsvin på slep...

Hytte uten innlagt vann, 5 barn fra 7 år og nedover. Jeg hadde ikke engang med meg langrennsski - og hadde jeg hatt det hadde jeg ikke fått gått noe på dem likevel. Men vidda ligger der til en annen gang. En annen gang da jeg faktisk har ork, mot og barn som tåler mer enn 200 m på bortoverski før de går lei...

Men det ble lek i snøen - og en demonstrasjon av tidligere tiders 'kasting-av-barn-i-snøen-så-langt-de-kommer' (denne gangen også med voksne...). Forhåpentligvis vinterens siste sprell.

For nå er jeg lei snøen!!!


mandag 1. februar 2010

1. februar - Snøkrystaller



For å sette pris på skjønnheten i en snøkrystall, må en stå ute i kulden!