Viser innlegg med etiketten photoshop. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten photoshop. Vis alle innlegg

søndag 16. mai 2010

Bursdagsinvitasjon

Det går ikke alltid så veldig raskt med meg. Og spesielt ikke når jeg skal arrangere bursdagsselskap. Tanken på 14 8-åringer gjør at jeg stadig finner på ulike unnskyldninger. Men snuppa fortjener en fest, så nå er det bare å kaste seg uti det!

Jeg har lekt meg i Photoshop - og fant dette fantastiske nettstedet! Her skal jeg tilbringe timer fremover!

Resultatet? Turi har enda ikke godkjent det, og gubben har ikke klarert tidspunktet (!), men utkastet ser slik ut: