Viser innlegg med etiketten gravid. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten gravid. Vis alle innlegg

lørdag 3. juli 2010

En ny spent mamma

var i studio i dag for å forevige magen. Og enda en gang blir jeg slått av hvor vakre disse gravide jentene er! Uansett hvor hovne bein, mange kilo ekstra og kanskje bekkenløsning - de stråler om kapp med sommersolen som endelig varmer!

Tone er intet unntak. Hun bærer på et av verdens mirakler - og klarer hun å holde igjen til jeg er tilbake fra jobb neste gang får jeg mulighet til å fotografere enda en bitte liten ny verdensborger i livets første dager. Yes, det er et vidunderlig mirakel. Jo mer en tenker på det!

Tone - du er strålende vakker!!






onsdag 2. juni 2010

Bare et til...

så har jeg lovet Line ikke å legge ut flere. Men egentlig har jeg lyst til å legge ut hele serien - jenten er jo bare råflott!! Og med 3 barn fra før så er det enda mer fantastisk å se slik ut.


tirsdag 1. juni 2010

Redigerer videre...

Nå har jeg faktisk klart å få i gang positive og konstruktive tanker omkring sparkling og maling, så jeg har håp om at "prosjekt Gang" kan bli ferdig før jul...

Som belønning tillot jeg meg å redigere noen bilder til av shooten med Line :-)



mandag 31. mai 2010

To fantastiske mennesker

med en enorm kjærlighet til hverandre og den lille i magen. Tusen takk for at jeg fikk ta en liten del av denne lykken, Line! Ønsker dere all mulig lykke fremover - og gleder meg til lille Martin kommer!!




mandag 29. mars 2010

28. mars - to må man være


som regel, iallefall, for å kunne bli gravid. Og to stykker kom på besøk til meg i dag. Et lykkelig par som snart, veldig snart, skal få oppleve gleden av å bli mamma og pappa for første gang. Og jeg fikk lov til å oppleve gleden av å fotografere et gravid par for første gang. Og jeg bare sier; dette fristet til gjentagelse!!

Jeg vet ikke hvem som var mest nervøs da de kom; fotografen, mamma'en eller pappa'en. Hva gjør vi? Hva har vi på? Hvor ser jeg? Smiler? Drømmende? Fnisende? Nusse magen? Ikke helt oss, nei. Men mamma'en hadde tenkt og studert. Jeg hadde surfet og studert. Og sammen fikk vi tatt mange bilder. Jeg lærte masse! Og hadde jeg tatt bildene nå i etterkant hadde jeg gjort noe anderledes. Selvfølgelig! Man lærer underveis. Og spesielt når man sitter i fred og ro i etterkant for å redigere bildene.

Men totalt sett; veldig fornøyd. Og håper inderlig at mamma'en og pappa'en er fornøyd også. For da får jeg kanskje lov til å fotografere prinsessen om ikke så lenge...