Viser innlegg med etiketten offshore. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten offshore. Vis alle innlegg

søndag 25. juli 2010

Utdrikkingsparty igjen!

Hvem har sagt at det ikke er lov til å ha det artig på jobb?? Først var det Hilde som skulle giftes bort. Så fant vi ut at Robert også skulle gifte seg. Man kan ikke gjøre forskjell på noen - så her måtte jentene (les Guri og meg) til pers igjen. One-Piece Special (sydd av Guri - tror den egentlig var en duk) og krone av sølvpapir og gaffateip. Middag med gutta - 3 retters middag med rødvin (oh yes, without the OH :-). Så på helidekk med champagne og fotografering (kan ikke være dårligere enn for Hilde!). Deretter Wienervals der takten er 1-2-3, 1-2-3!!!! Og så glansnummeret: Min første kjærlighet fremført for 50 henførte medkolleger. I minst 4 forskjellige tonearter....

Robert, håper du og Merethe får en fantastisk dag om et par uker!!




 



søndag 18. juli 2010

Utdrikkingsparty!

Med vin og øl. Champagne og jordbær. Utkledning. Og salg av seigmenn. Til en pris av en klem pr stk. Hilde Sikkerhetsleder skal gifte seg. Og det går ikke upåaktet hen. Selv ikke offshore. Kostymelager har vi. Likeledes alkoholfri øl, vin og champagne. Norske jordbær. Og masse seigmenn.

Det blir det ekte utdrikkingsparty av!