Uansett, jeg har tuslet på med album for 2007. Gir ikke opp, selv om jeg må innrømme at jeg gråter når jeg ser kvaliteten på mange av bildene jeg tok den gangen. Litt har jeg tydeligvis lært på 2,5 år! Og det inspirerer - håpet er jo at jeg sier det samme om dagens fotografering om 2,5 år... Da har jeg iallefall utviklet meg!!
Forøvrig anbefales bruken av templates til slike hurtig-collager. Kjapt, trygt og billig! Jeg har til og med fått min venninne Heidi på banen igjen når det gjelder album bare ved hjelp av noen enkle templates. Livet trenger ikke alltid være komplisert og vanskelig... :-)















