søndag 6. desember 2009

4. desember - studiobilder

Så har jeg fått vært i studioet igjen! Men denne gangen ble det ikke meg som stod bak kameraet. Jeg vet egentlig ikke hva jeg gjorde. Skar grimaser. Delte ut boller og non-stop. Poserte unger. Trøstet. Kastet ballonger. Det var Marita og Anne Mari som skulle prøve seg for første gang som 'halv-profesjonelle' fotografer. Og de klarte det utmerket godt uten meg.

Men jeg snek meg til en liten seanse med Oda på tampen. Mens Marita og Anne Mari ryddet opp og kledde på de 5 andre ungene. Ja, for i løpet av 1 time ble det fotografert 6 unger og 2 voksne. 6 unger i alderen 3 mnd, 2 år, 4 år, 5 år, 7 år og 12 år. Sånn cirka. Ole Henrik bevarte roen. Det samme gjorde mammaene. Og det ble mange flotte bilder!


1 kommentar:

Hege sa...

Så heldig du er som kan være i studio og ta bilder. DET er liksom noe jeg virkelig kunne tenkt meg i julegave. hehe...

Nydelig bilde også!

Ha en flott mandag!!