mandag 4. mai 2009

Da har jeg ikke fått gjort det jeg skulle i dag heller...

Ikke så rart, forresten. International Scrapbooking Day har jo vært i helgen, med salg over en lav sko. Og masse nye kit - med dertil påfølgende LOer. Og jeg gisper over av beundring hva mange får til. Spesielt denne 'whimsical and playful'-stilen. Som jeg synes er utrolig vanskelig. Er jo ikke spesielt kreativ eller fantasifull av meg...

Men fant to LO'er som jeg bare måtte lifte. Så jeg slo de sammen. Emi og Monic - to av verdens beste scrappere. Jeg kommer selvfølgelig ikke i nærheten, men det er kjekt å få inspirasjon. Kittene som er brukt er Lily Design (A5D) Paint the Ocean, Natali Design (SBG)Sea, Jofia Design (Shabby Pickle) Sea Oh Sea, Need a little water, samt Mille Design (CS) Summer Jam.

Det er forøvrig Turi på vei til Damark i fjor sommer - ombord på ei av vestlandsfergene...

Ingen kommentarer: