tirsdag 5. mai 2009

05. mai - egenvelvære



10 minutters kjøring fra oss ligger Solstrand Hotell og Bad. De har en spa-avdeling som åpent for noen år siden. Og i 2008 ble de faktisk kåret til årets SPA og resort av The Professional Spa, Health and Beauty Event. Og her på Solstrand har jeg vært utallige ganger. På jobb. Men aldri, aldri, prøvd spa-tilbudet. Og det aller, aller verste er at jeg de siste 11,5 månedene har hatt liggende to stk gavekort. Hjemme i hylla. Ubrukte. 'Skal bare' vente litt til. 'Skal bare' vente til neste friperiode. Til jeg får invitert med meg noen å være med. Gavekort som jeg fikk til 40-års dagen min av lille-søs. Og jentene på jobben. Sjokoladebehandling. Farging av vipper og bryn. Minilift. Aromainnpakning.

Men nå var disse i ferd med å gå ut. Ikke skjønner jeg helt hvordan man kan sette en frist på et gavekort - man har da faktisk betalt for et produkt, og så lenge firmaet eksisterer burde det være kurant å få ta ut produktet når man ønsker. Anyway, jeg fikk iallefall et insentiv til å få fortgang i sakene. Så i dag har jeg vært på Aromainnpakning med naturoljer. Og jeg NØT hver eneste minutt. Med unntak av da fargen for vippene kom inn på øynene og hudterapeuten nappet brynene. Men bortsett fra dette hadde jeg to timers egnevelvære som jeg unner alle hardarbeidende småbarnsmødre!

Og det beste av alt? I juni bruker jeg opp restene av gavekortet sammen med Marita - og da blir det diverse bad i tillegg til lunch. For Solstrand er velkjent for maten også.

Ingen kommentarer: