fredag 1. mai 2009

30. april - Singstar

Da fikk Turi det hun ønsket seg til bursdagen - Singstar med ABBA! Etter at vi var i Myrkdalen hos Terese og Co har hun ikke gjort annet enn å snakke om at hun ønsket seg dette. Jeg hadde selvfølgelig vært hos ToysRus allerede uken etter og kjøpt inn gaven - en sak gjort er en sak nærmere lykken! Så vi var fint på høyde med hverandre der. Og lykken for Turi var fullkommen da faktisk mamma gadd å være med henne og synge. Ikke så rart når jeg kan alle ABBA-sangene på rams! Men hadde absolutt ikke noen fordel ift konkurransen på Singstar - jeg har tydeligvis noen små egenkomponerte variasjoner i sangen som jeg stadig ble trukket for. Og det å holde seg til teksten var iallefall noe som IKKE ble belønnet. Så etter at jeg skjønte at man må hm og tralle litt i stedet så gikk det adskillig bedre.

Og min lille prinsesse fikk også en annen nyhet som hun ble meget glad for - barnekoret startet opp igjen til høsten. Riktignok ikke med Marita som dirigent og ansvarlig, men tror nok at det blir bra åkke som.

Så får vi se om de setter opp Mamma Mia til jul...

Ingen kommentarer: