søndag 1. februar 2009

31. januar - Jeg kan, jeg også!!

Valget var ikke vanskelig for oss - spa eller ski. Med det knallværet så måtte vi selvfølgelig være ute. Det som var verre var om vi skulle ha slalom, telemark eller brett. Det vil si, for meg var det et valg. For Lars-Erik var det aldri. Han skulle ha brett. Selvfølgelig. Jeg påstår det er fordi han er redd for å bli gammel. Han fordi han kan slalom og det er ikke utfordrende lenger. Egentlig samme sak. Uansett - jeg tenkte jeg skulle utfordre litt jeg også. For jeg kan jo telemark. Og slalom har jeg jo kjørt siden jeg var 12. Så da ble det brett. For 3.dje gang i mitt liv. Og desidert siste gang. Må nok bare innse at dette ligger ikke for meg. Jeg er rett og slett livredd for å dette. Vel, de tre første gangene som jeg datt på halebeinet gikk bra, men når det skjer for femte og syvende og niende gang - da begynner det å bli alvorlig vondt. Og jeg spenner meg mer og mer. Og detter lettere og lettere. Og når jeg da heller ikke finner ut om jeg skal ha høyre ELLER venstre foten spent fremst, og svingene aldeles ikke vil sitte - da må jeg bare bite i det sure eple og innrømme at min tid som brettkjører er over - før den har begynt.

Men jeg er relativ god til å kjøre telemark, bare så det er sagt!!!

Her er min kjære som poserer mens jeg forsøker panning.

Ingen kommentarer: