mandag 2. november 2009

Tilbake i tid...

Jeg blir helt matt når jeg ser på alle bildene jeg har liggende på hard-disken (ekstern, vel og merke - laptop'en ville knelt bare ved å ha bildene fra det første halvåret i år liggende inne...). Hva skal jeg gjøre med alle disse? Vil jo så gjerne ha de tilgjengelig på en enkel måte - og for meg er ikke dette pc'en. Der er jeg gammeldags - en god, håndfast album er tingen! Så jeg gjør innimellom et ærlig forsøk (og disse ærlige forsøkene blir stadig mer enkle...) på å lage enkle albumsider der jeg får synliggjort noen bilder eller en historie. Ser jo hvor ungene ELSKER å bla i gamle album (jepp, du også søs!).

Så da kommer det her noen bilder fra turen 1. januar 2009...


4 kommentarer:

Turid Holm Flaa sa...

Så herlig å lage et lite album selv. Og så fint med en liten serie. Har tenkt på dette selv, at alle bildene ligger på disk. Det blir jo ikke til at vi setter oss ned og titter på dem, eller viser de til familien. Hadde tenkt at jeg kanskje skulle begynne å lage et fotoalbum for hvert år til guttungen i familien. Hadde da tenkt å bestille en fotobok. Får se om jeg ikke får laget det slik at det blir en julegave til ham. Det er godt å få skrevet det ned til deg, for da er jeg litt igang :-). Mvh Turid

2søtesmå sa...

Sliter veldig med dette selv. "Problemet" startet da jeg byttet til digitalt.... Har hjemmesnekret album fra mange år tilbake, men plutselig stoppet det opp... Bildene ble stående på harddisken fremfor å komme hjem til meg i en fotopose.

Jeg føler at jeg er godt i gang da jeg har 3 fotobøker med jentene allerede, men du skulle bare visst hvor mange ubrukte bilder jeg har på harddisken. Smart med serier fra turer for å få brukt en del bilder. Jeg bruker mye templates med mange bilder i scrappinga mi for å få tatt med en del.
Dette ble mye babbel gitt... :) Sånn er det å være hjemme med ei febersyk snuppe! Ha en fin dag!

drømmefabrikken ♥ sa...

Jeg kjenner meg sååå igjen i det du skriver! Så flink du er!!! Kanskje jeg snart bør ta meg kraftig sammen og lage bare helt enkle fotoalbum? hmmm

Unknown sa...

Så flink du er til å lage LO'er:) Det der må jeg lære meg også, kjempefin måte å samlet bildene på! Får ta det når jeg er ferdig med alle eksamene jeg skal ha før jul, ikke til til mye annet enn å lese nå om dagen... Hvilket program bruker du?? Dette ble jeg skikkelig inspirert av:))