tirsdag 16. juni 2009

I ♥ faces - kids-entry

Enda en foto-utfordring! Denne gangen er utfordringstemaet 'ansikt' - eller portrett... Og om jeg har portretter av ungene!?! Denne gangen skulle det være sepia-farget, en farge jeg har utrolig stor sans for! Så da setter jeg i gang - et bilde av Turi etter en 'søsterlig' slosskamp med broren. Sjekk håret hennes! Vi har glemt å ha balsam oppi det... ♥

Another photo-challenge! And this time about faces. And do I have photos of the kids?!? This time the challenge was 'sepia toned' - which I just love! So here we go - my little daughter Turi yesterday, after having a 'sisterly' fight with her brother. Look at her hair! We've forgot to use conditioner...



Be sure to check out other sepia-toned faces at 'I ♥ faces'!

2 kommentarer:

Shaun sa...

Lots of characer. Nice submission...

Melusine sa...

Utrolig godt knipset!
Denne utfordringen må jeg sjekke ut, og portretter av ungene har også jeg flust av :)