søndag 14. mars 2010

Takkekort

Da kan jeg legge ut takkekortet som jeg hjalp min venninne Marita å lage av bildene jeg tok i bryllupet og i fotostudio etterpå. Går jo ikke an å legge det ut før folk har fått det i posten... En liten stund siden bryllupet - men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :-)

Side 1:
Side 2:
 Side 3:
Side 4:
Kortet ble printet hos Kortshop.no, og siden de måtte ha mange ble ikke stykk-prisen så altfor dyrt heller. Og kvaliteten og servicen var upåklagelig!!!

18 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempeflott kort :) .. og bilder. Kortshop har jeg ikke vært innom før.. der må jeg kikke tror jeg

Dagrun sa...

Så flink du er! Kjempefine var de, både ett og ett bilde og satt sammen var det jo knallfint!

Anonym sa...

Fint kort og utrolig fine bilder:o)

Rune Eide sa...

Du ser ut som du vet hva du driver med - vellykket sett herfra.

PS Takk for kommentaren - bildet er tatt på Hjelteryggen idag klokken 12:30 :-)

Anne sa...

Virkelig lekkert og du og du så dyktig du er Gry :-) en fryd å se så flott det ble, dettana trenger du ikke skjems av nei!!

Fru Fly * Heidi sa...

Det var nydelig! DU er utrolig flink på kollasjer og sammensetninger av bilder! Håper du fremdeles koser deg langt der ute i havet, til tross for savn. Og jeg lurer på hvordan været deres er der ute, her er det snøstorm!! Som om det ikke var nok nå...*sukk* Klem H

Hege sa...

Veldig flott takkekort!!

Kortshop.no fant jeg i helga, da jeg tipset stesøstra til Elias om kort til invitasjoner (konfirmasjon). De hadde mye flott!

Tara sa...

SÅ nydelig...det øverste bildet er bare helt perfekt!!! du er veldig dyktig på det med kort må jeg si, husker jo det julekortet du viste!!! knallflott!!!
skjønne bilder i innlegget under...jeg og M. har studert;)
kleeeem...:))))

Mine Blomster sa...

Så dyktig du er Gry.
Jeg fikk aldrig noe fint brudebilde ....
Det var deg jeg skulle hat med meg skjønner jeg.
Kansje bestille deg til 12 år jubeleet!! ;O))))))

Et vakkert brudeparr og!

Ha en fin Kveld
Klem
;O)

Turid Holm Flaa sa...

Så utrolig pent. Flott å lage noe som viser flere bilder og har et budskap. Helt perfekt :-)

NL sa...

Så lekre bilder! Og det blir ekstra personlig når det brukes mange bilder.

Heidi Merethe Klingsheim sa...

VELDIG stilig, Arya!! Du er bare god! Flott oppsett, flotte bilder!
Har hørt om kortshop, men har ikke prøvd det selv. Ser ut som du er fornøyd, så kanskje jeg skal prøve!

pepperkverna sa...

så flotte! Hege

Anita sa...

Hei !

Så nydelig og naturlig ! Du er så god og ekte i det du lager.

Håper du har det bra der ute. Jeg har hentet ski og div i heimen din i dag og fått avgårde. Nå gleder jeg meg til å reise på ski med din og min jente neste søndag.
ha en god arbeidsøkt. Snart påske. Klem fra Anita

Mette sa...

Sa fine kort! Kjempefin blog! Jeg kom nettopp over den. Mye inspirasjon her!

Ha en fin dag!

Eirin Bjørnstad sa...

Flinke du! ;-)
Dette var veldig bra og jeg håper du lar skrytet få den plass det fortjener i ditt hjerte. ;-)

Alt godt fra Eirin, som synes det er godt å lese bloggen din igjen.

Bente bm-foto sa...

FANTASTISK!!!

FO - 2 sa...

Lekkert! :)
Flott satt sammen og komponert.
En nydelig måte å vise takknemlighet på.