tirsdag 30. mars 2010

30. mars - påskeengler?

Finnes det påskeengler? Eller er det bare juleengler? Jula varer helt til påske, sa jeg, og dro frem julepynt som vi fremdeles hadde liggende. Visst finnes det påskeengler! Med krøllete hår og hjerte på brystet. Stor entusiasme fra de små - ikke helt enkelt å tre perlene, men med litt tålmodighet og hjelp gikk det bra.

Det er ikke alltid fridager hjemme er så veldig spennende når alle andre har reist på ferie! Godt vi skal avgårde på hytta snart, vi også!


15 kommentarer:

Turid Holm Flaa sa...

Jeg må nå si at du er flink som finner på litt kreativ aktivitet sammen med barna. Og det passer jo veldig bra med engler i påska.

Ønsker deg en riktig god påske videre og god tur på hytte. Hos oss blir det kun noen småturer, men det er godt med hjemmepåske også. Hvis en bare passer litt på at ikke små og store sitter litt for mye forann en skjerm av en eller annen type.

Klem fra Turid

Anita sa...

Kreativ gjeng !
God tur !

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Herlige bilder! Så flotte engler det ble! Englene har jo sin plass i påsken også, så det går jo fint! :)
God tur til hytta, kos dere og god påske! :)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Takk for svaret i forhold til forrige innlegg! :) Jeg vurderer å gå til anskaffelse av svart bakgrunn, men de er jo så dyre de "proffe" man kan kjøpe hos fotoforretninger - så det spørs om jeg ikke kommer til å investere i et stykke tøy som du har gjort. ;) Den hvite bakgrunnen jeg har er en rull hvit studiobakgrunn av kraftig papir, jeg er veldig fornøyd med den! :)

Dette ble en lang kommentar!
Klem

Mine Blomster sa...

Nå er det noe som heter Påske ENGLER!!!!
Og fine ble de og. Du er fling som holder på slik med ungene:O)

Nydelige bilder, av tvillingene. Så spennende jobb du holder på med her. Så gøy å følge med på det du gjør. ( Jeg er litt misunnelig på deg nå!! ;O))))
Stor klem fra meg med ønske om en fin Påske for dere alle ;O)

. sa...

Så fine de ble!! Kjempe fine bilder også.

Anne sa...

La meg nå få låne den jenta en ukes tid :-) Både for pynten sin del og for litt feminint selskap blant gutta mine, he he.

Litt sånn jentete, trenger det innimellom jeg sjø, som nesten ikke engang klarer å få ut et ord med for rød farge på leppene ( ja, du leser rett, med rød farge blir jeg som en 6 åring som kler seg ut, og alt, absolutt alt blir unaturlig :-) Og kombinert med den munndiare`n min, ja da kan du tenke deg...

Travle dager her, men i morgen kl 15..., ja da skal jeg stå opp fra de døde jeg også, både ut med kamera på tur og her i bloggverden.

En helt utrolig til fotoserie du her har lagt ut, og en ser hvor konsentrert hun er om oppgaven, helt toppers både på den ene og den andre måten. SI DET!!! at det er den flotteste pynten jeg har sett denne påska, på alle de bloggene jeg har vært innom.

Anneklem i kvelden

Charlotte - FO² sa...

Det var jo kjempe lurt. Godt mulig det var engler i påska også :) Flotte ble de uansett.

Ha en superduper påske, og kos dere videre :)

Hege sa...

Nydelige påskeengler!!

Blir fort kjedelig når kompisene i gata er borte ja. Vi har jo delt påska i to - så han får hyttepåske hele påska junior. Passer nok han bra tror jeg. :)

God tur på hytta!

Evami sa...

Så utrolig flotte påske-engler,og det som er så flott med disse,er jo at de kan stå framme hele året:)
Det er så godt å se at ungene koser seg med det de holder på med,og viser at de er stolte av reultatet,varmer et morshjerte det:)
Store Tord som har blitt skrevet inn på skolen! Da endrer nok livet seg ja,blir første gang neste år til oss..
Vært lite blogging her,har vært så mye annet som har skjedd. MEn har kost meg med alle de vakre bildene dine,du er dyktig:) Kos dere på hytta i påska,godt å være sammen og nyte høytiden:) Klem EVa

FO - 2 sa...

Sjarmerende og flotte påskeengler. :)

GOD PÅSKE!

Tara sa...

så gøy å se på alle de flotte bildene du har tatt...nå kommer det nok til å rulle inn oppdrag:)))
og visst finns det påskeengler!!! og noen nydelige eksemplarer har dere laget:) kos dere videre på tur!!! her er det sykdom...
klem fra oss:)

Anne sa...

Kom heim snart no da... snufs snufs

Bling - our elf on the shelf sa...

Påskeengler funker vel like greit som juleengler må vite :)
Håper dere har hatt en fin påske på hytta. Her har det jo gått i maling, men det stubbes av her også, saaaakte men sikkert ;)

Fru Fly * Heidi sa...

Joda, det finnes påskeengler og de var veldig søte!♥ Klem H