onsdag 10. mars 2010

Vårhilsen

Nei, hvitveisen har ikke kommet opp enda, men snøen minker sakte, men sikkert. Så kanskje, kanskje, kanskje om ikke så lenge så titter disse flotte, hvite blomstene opp. Og siden jeg reiser på jobb i morgen så forventer jeg at våren har kommet et LAAANGT stykke videre når jeg atter setter beina på landjorden!


Ups - noen botaniker er jeg ikke - i følge Kristin så er dette en engkarse, ikke hvitveis...Det er en grunn til at jeg har tatt en teknisk utdannelse :-) Takk, Kristin!!

9 kommentarer:

Fro (Idyll på landet...) sa...

Vakre blomster! Kjenner virkelig at sola varmer nå om dagen! Deilig!

Klem

Fru Fly * Heidi sa...

Nydelig! Ja, nå drypper og renner det sånn at det mååå forsvinne! Hvis det begynner å snø igjen, tror jeg at jeg begynner å grine samtidig...
På jobb igjen allerede ja? God tur, kjære venn! Er så glad du har pc der også:) Klem H

Turid Holm Flaa sa...

Hei, er det jobbetid igjen. Nyt dagen, og jeg er helt sikker på at det i de neste fjorten dagene vil være store forandringer i naturen. Håper ihvertfall ...

Vi "prates" selv om det er jobbetid. Setter stor pris på at du er innom hos meg. Turid

Vingesus og Julebrus sa...

Hei og hå!!
Her tiner snøen i rekordfart nå - i allefall i veien. Men jeg holder pusten og prøver å forberede meg på en siste krametrekning fra kong Vinter. Føler at det kommer mer snø. Argh...
Flott bilde - men for ordens skyld - er ikk det der en engkarse, ikke hvitveis?!
Klem!!

Heidi Merethe Klingsheim sa...

En flott blomst, og gleden over våren kommer til å sprenge alle grenser i år!

Anne sa...

Vakker er den uansett og de hvite er jo ekstra ekstra flotte da :-)

Renger her nå for ørtende dagen og jeg er møkka lei faktisk!! kommer meg ikke ut på tur overhode og det tærer faktisk :-( missforstå meg ikke nå, for er intet sånn fantom i en trang treningsdress nei :-) langt der i fra, rusler bare i naturen mankamera d vet, men tankene i fri flyt, men nå... lek innendørs ble det litt av i dag da.

Klem i kvelden

Anonym sa...

Nydelige blomster, hvitvei eller ei, hehe.
Gleder meg til blomstene begynner å poppe opp over alt, og det blir masse koselig å ta bilder av:D

FO - 2 sa...

Fin er den, uansett.
Både denne og hvitveisen.
Gleder meg til mai måned, da hele plenen er full av Engkarse.
Da Camilla var mindre fikk vi nesten ikke lov til å ta den første plenklippen om våren, for da klippet vi ned de vakre blomstrene... ;))

God tur!
Så får vi håpe at ukene flyr...! ;)
Husbonden her er på veg til Mongstad fra Sverige med båt i skrivende stund.
Med maaaange meter kabel... ;)

Hege sa...

Engkarse eller hvitveis - hvit var den iallfall! :)

Og jeg også gleder meg til å fotografere våren!

God tur på jobb!!

Klemmer,
Hege