onsdag 14. oktober 2009

13. oktober - Det er aldri for sent

for noen ting. Nesten iallefall. Brudefotografering, for eksempel. Marita giftet seg 12 september, og da var jeg fotograf. Vi hadde på forhånd funnet lokasjon, planlagt motiv, tatt med oss ulike rekvisita - og manglet bare en god avtale i forhold til været. Og der fikk jeg innvilget nøyaktig 15 minutter opphold - og jeg trenger ikke å si at jeg var rimelig stresset og overlot lite og ingenting til spontanitet! Halvparten av det vi hadde tenkt fikk vi ikke tid til, og 1/4 av det andre glemte jeg...

Derfor tok vi med oss en nyrenset brudekjole tilbake på stedet - akkurat 1 måned etterpå. Håret til bruden er klippet 20 cm, sminken er borte og strømpebuksen er så tykk at brudeskoene rett og slett er et halvt nummer for små. Men solen skinte! Og jeg fikk bevis for at sollys er abosolutt ikke det enkleste lyset å ta bilder i...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Og her et par bilder fra den egentlige dagen:

Photobucket


4 kommentarer:

Rune Eide sa...

Dette var veldig godt gjort - en vanskelig jobb du har hatt her. Forsett med slikt!

Og så var det en vakker brud.

Charlotte - FO² sa...

Så vakre bilder du har tatt. Det var innmari stilig at hun satte seg i traktoren. Det er ikke en lett jobb med sola, men syns du har fått det til bra. Og bruden vakker, og har en nydelig kjole.

A home far away sa...

Ahhhhh, underbara foton!


Ha en fin torsdag!
Kram Gunilla i Singapore

Unknown sa...

Så mange flotte bilder, utrolig stilig de i traktoren