tirsdag 24. mars 2009

22. mars - Mamma Mia

Noen som har hørt om Singstar? Selvfølgelig er det det! Jeg har ikke brydd meg spesielt om dette siden jeg ikke er noe glad i å opptre. Men at det er en flott aktivitet for små og store fikk jeg oppleve til det fulle i helgen. Og når i tillegg våre verter hadde Mamma Mia med ABBA da er suksessen sikret! Jeg har iallefall funnet ut at mine unger kommer til å snakke flytende engelsk før de har fylt 10 år - og det takket være musikk! Ble helt imponert da jeg hørte min lille snuppe sang Mamma Mia. Tulle-ordene er borte, nå går det faktisk an å skjønne hva hun synger! Og det beste av alt - hun treffer tonene!! Det spørs om ikke det blir Singstar i 7 års gave om en måned, antar at jeg da får en utfordring om diverse konkurranser. Like bra og forberede seg til å tape...

Brødrene Olve og Tord levde seg også inn i musikken - Olve ikke like mye på høyden når det gjelder engelsk. Han har nemlig for lenge siden funnet ut at man vinner Singstar bare ved å konse om å treffe tonene og gi bang i ordene...

Ingen kommentarer: