tirsdag 23. februar 2010

22. februar – En erklæring

Faktisk en kjærlighetserklæring. Det fant jeg i går. I form av en post-it lapp. Rosa. Hjerteformet. Påklistret laptop’en min. Uten noe mere dikkedarier enn det. Jeg elsker deg. Pussig hvordan tre slike ord kan varme opp en ellers kald kveld. Jeg elsker deg! Fordi du tar så godt vare på oss alle.

Da får det ikke hjelpe at jeg står på hodet i oppkjørselen med 64 dager med snø som enda ikke er måkt (vi har nemlig 4-hjulstrekk...). At jeg lever med en arbeidsnarkoman. At det kun er jeg som lager middag her i huset. Fordi jeg fant en rosa hjerteformet lapp der det stod Jeg elsker deg!

…håper bare ikke at det også innebærer et bitte lite stikk pga tiden tilbrakt foran den samme pc’en. Opptatt med bilder og bilderedigering. Og blogging….

Vi har kanskje alle våre dårlige samvittigheter. Men det er helt klart; det hjelper med slike små lapper innimellom. Både på den ene og på den andre måten.

2202-en-erklæring

12 kommentarer:

NL sa...

Åh, så herlig med slike hverdagsgleder!

Jeg smurte matpakke og skreiv Glad i deg lapp til mannen i morges og.

Ha en god dag!

Bling - our elf on the shelf sa...

Slike små ting gjør så mye. Man burde være flinkere til å fortelle hverandre at vi faktisk er glade i hverandre :)

Torilpia sa...

Så koselig .. snille mannen :o) Men du fortjener den helt sikkert :o) Man blir så glad av slike småting - som egentlig viser seg å være det som er viktig og betyr mest :o)

Dårlig samvittigheter skal jeg ikke begynne på her .. men vi kvinner er i alle fall veldig dyktig på det området.

..

PS .. ifht innlegget mitt - så mente jeg ikke at disse bloggene generelt er negative - men innimellom ramler det ned et innlegg som gjør at man får et helt annet inntrykk av bloggeren og man mister lysten til å følge den bloggen. Tråkking på navngitte personer - om det er private personer eller offentlige - liker jeg dårlig og så synes jeg det blir smålig og dumt. De bloggene som generelt er negative - orker jeg ikke lese jeg heller.

Bare sånn aporopos liksom .. :o)

Ha en super dag - klemmer!

Mine Blomster sa...

Nydelig, og viktig å få!!!
Slutt med dårlig samvittighet... den er jeg sikker på at du ikke trenger og ha:o)

Tuuuuusen takk for nydelig tilbakemelding på mine bilder og redigering.... Det varmet godt.. "som et rosa hjerte på min MAC!!!" ;O)))))))) Faktisk!!!!!
Stor klem fra meg
;O)

Fru Fly * Heidi sa...

Så herlig! Veldig koselig at han viser det han føler sånn - fordi du fortjener det:)♥ Klem H

Dagrun sa...

Mer skal det ikke til... du har så rett!

Turid Holm Flaa sa...

Å så herlig, og det er de små tingene som gleder aller mest. Det skal ikke så mye til, det har jeg selv erfart i det siste.

Tara sa...

rosa OG hjerteformet!!! for en going:)))
og jeg tviler IKKE på at du fortjente det hjertet...og det er jo godt å få en bekreftelse på at man blir satt pris på;) en herlig måte å gjøre det på ihvertfall!;)
ha en god kveld min venn...og du er velkommen ned på en kopp kaffe, anytime;)
klem...

Irene sa...

Å så nydelig!!! Ja, det er de bittesmå tingene i hverdagen som kan gjøre en lykkelig!
Om ikke små lapper, så gir vi hverandre litt oppmerksomhet; Kanskje et kyss, en klem eller bare et blikk. Det veier opp for at vi er mye opptatt med egne ting, syns nå jeg!
Og nå skal jeg hjelpe til med middagen!
Klem fra Irene

Hege sa...

Så utrolig koselig! Det er de små ting som gjør livet komplett!

Eirin Bjørnstad sa...

Så utrolig koselig at han bare gjør sånn. ;-) Og du fortjener det, helt klart.

Takk for veldig koselig hilsen inne hos meg.

Alt godt fra Eirin, som synes det er godt å være tilbake på bloggen igjen.

Anne sa...

Så utrolig sant!!!!