lørdag 25. april 2009

9. april - Bimota

Lars-Erik har en drøm. Den har han hatt siden han var liten. I perioder har deler av drømmen gått i oppfyllelse. Men de siste 10 årene har han måtte levd uten det minste touch av denne drømmen.

Motorsykkel.

Jo større jo bedre. Jo raskere. Heldigvis har han med tiden – og alderen – revurdert litt dette med fart og frihetsfølelse. Og det var grunnen til at jeg i det hele tatt var med på tanken om en motorsykkel. Har holdt igjen lenge. Rett og slett fordi jeg er redd for han. Men jeg skjønner at dette suget er noe mer enn bare en fartsfylt opplevelse. Det gir han fred i sinnet. Utløp for frustrasjoner. Frihet. Så jeg ga etter. Og i hus kom vidunderet. En Bimota DB3 Mantra. Gul. Og veldig spesiell. 4 eksospotter. Det høres ut som om hele Hells Angel er på vei. Men jeg får heller kjøpe meg ørepropper. For Lars-Erik er lykkelig. Og han kjører som en prest. Nesten.

Ingen kommentarer: