tirsdag 20. januar 2009

Sommeren 2006 - i QP'er...

Ja, jeg har bitt i det sure eplet nå. Jeg har rett og slett nådd veggen ift scrapping. Null idéer. Null motivasjon. Ikke selvtillit whatsoever. Har tagget et par kvelder - måtte jo reinstallere maskinen her for en måned siden. Og mistet da alt av tagging i ACDSee. Så nå er det altså på'an igjen.

Men det er kjedelig! Fryktelig kjedelig. Det tok meg en lunchpause og to kvelder å få ferdig Artemia - mega-collab'en fra A5D. Så jeg gikk over til å benytte QP'ene fra samme kittet til sommer-bildene fra 2006 istedet. QP'ene er rett og slett flotte, så hvorfor ikke? Det viktigste er vel at jeg får scrappet bildene fra 2006? Så njet - jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg tar minste motstands vei. Iallefall ikke så mye dårlig samvittighet...

Her er Hedda og Bendik, Tord og Turi i forskjelllige situasjoner i Danmark, sommeren 2006. Jeg kommer med historien på et senere tidspunkt.











Ingen kommentarer: