lørdag 11. juli 2009

Frk Natterangler og Mr. Blendasmil

Blant mange gleder forårsaket av scrapping så gir hobbyen meg også en glede over livet. En undring over hvor fort årene går, og hvor fort ungene vokser opp. Jeg scrapper kronologisk, så egentlig er jeg ferdig til og med 2006. 2007 er ikke mer enn et par år unna, men i forhold til utvikling av ungene virker dette som evigheter siden. Selv om trekkene er de samme, faktene kan gjenkjennes og smilene gir meg en kribling i hjertet - de har vokst. De har blitt større. Og mer fornuftig. Og det gir meg bare enda en grunn til å nyte livet her og nå. Nyte dagen. Carpe diem!

Photobucket

Photobucket
Credit: Nikki Beaudreau 'Tangerine Sky - In a snap', After5Design

2 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Åååå, nydelige sider du har laget til ungene. Her er det derimot scrappetørke av dimensjoner...

Monica sa...

Nydelige sider og flotte ord! :-)