onsdag 22. juli 2009

21. juli - om absolutt ingenting

I dag har jeg faktisk ikke tatt bilder! Tror det må være første gangen i år - når jeg ikke er på jobb, riktignok. Jeg vet liksom ikke hvorfor så skjedde, jeg hadde jo ting på gang med ungene. Og burde absolutt hatt med kamera. Men jeg glemte det helt! Flere timer på lekeeldoradoet Baluba - uten kamera!!! Turi var helt himmelfallen også - har du ikke med kamera, mamma? Men hvem skal ta bilde av oss da? Tur på McDonalds - o'himmelrike! For ungene... Og ny vannpistol og DS-spill. Motiver i fleng. Kanskje jeg rett og slett hadde behov for en pause?

I påvente av inspirasjon tok jeg frem et bilde fra 'hin' dagen, lekte meg litt i Lightroom og PS. Og bildet gir faktisk litt av den følelsen jeg har nå - stillhet og litt... kjedsommelig? Men vi trenger slike følelser, og dager, også!

Photobucket

Ingen kommentarer: